2009. október 4., vasárnap

HUCZEK ZOLTÁN KIÁLLÍTÁSA


Az alkotó

Kiskunhalason élek és az időm java részét itt is töltöm. A festészetet kikapcsolódásként űzöm, amit autodidakta módon sajátítottam el. (de "Jó pap is holtig tanul." - tartja a mondás, és úgy gondolom ez mindenkire igaz.) Pár hónapig jártam a kiskunfélegyházi gimnázium rajz körére és az ott felszedett rajz tudás adta meg az alapját, hogy később a festészettel próbálkoztam. Nagy hatással vannak rám egyes írók, költők, zenészek és képzőművészek, akiknek hatása nagy valószínűséggel érezhető is egy-két képemen. Mint a legtöbb ember, akit valamilyen szinten "megérintett" a művészet (legyen az: zene, költészet, vagy bármi más) én is legtöbbet a velem megtörtént eseményekből merítek. Az innen kiragadott hangulatot próbálom átültetni a képeimbe. Több-kevesebb sikerrel. Az alkotótól bővebben a itt láthatsz munkákat.

A megnyitó

A budapesti helyszín az SM'S Café galériája, ahol október 16-én este 7-kor Huczek Zoltán kiállítása nyílik meg, és reggelig a Dekadance! szórakoztatja a látogatókat. A kiállításmegnyitón közreműködik Fenes Tibor (Nulladik Változat) gitáron. A kiállítássorozatunk Dalí emlékének szentelt, ebben az évben hunyt el a festőgéniusz 20 évvel ezelőtt. Egy hónapon át tekinthetőek meg az alkotások, ami után újabb alkotó munkái érkeznek megtekintésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése